پنل اس ام اس و دو کاربرد مهم اقتصادی و رسانه ای آن
نوشته شده توسط : niksms

پنل اس ام اس و کاربرد اقتصادی

پنل اس ام اس و کاربرد اقتصادی آن شاید مهم ترین دلیل پس از بخش ارتباطی و همه گیر بودن آن بتوان عنوان کرد. یکی از مهم ترین دلایل استفاده زیاد از روشی پیامکی، کم هزینه بودن آن در برابر دیگر سیستم های ارتباطی و تبلیغاتی می باشد. کاربران با آگاهی از این قضیه می توانند بسیاری از فعالیت های اقتصادی روزانه خود را با این سیستم هماهنگ کنند. باز کردن حساب های بانکی و فعال کردن بخش پیامکی آن توسط اپراتور بانک، کنترل حساب های بانکی و اعتباری، انجام دادن معاملات با این روش، پرداخت نمودن قبوض مختلف آب و برق و تلفن و بسیاری از نمونه های دیگر از جمله کارکردهای این بخش می باشد. این بخش علاوه بر این که هزینه کمی دارد، به میزان زیادی از هدر رفت وقت جلوگیری می کند و می¬توان به نوعی ساختار اقتصادی جدیدی را در سطح جامعه ایجاد کند. که البته امروزه بسیاری از افراد جامعه با این وسیله به شکل روزانه مشغول به کار و فعالیت حرفه ای بوده حتی در تبادلات و معاملات کلان خود از سامانه پیام کوتاه استفاده می کنند.

پنل اس ام اس و دو کاربرد مهم اقتصادی و رسانه ای آن

    پنل اس ام اس و کاربرد رسانه ای

پنل اس ام اس و کاربرد رسانه ای بخش مهم دیگری است که قابلیت های زیادی در این بخش دارد. رسانه های جمعی از جمله رادیو، تلویزیون در گسترش و هم چنین محتوا دهی این سرویس( سامانه ارسال پیام کوتاه ) نقش مهم و فعالی را دارند. از طرف دیگر مسئولان می توانند از این سامانه به منظور به روز کردن برنامه های خود، پربازدید تر و هم چنین مخاطب پسند نمودن آن استفاده کنند. بنابراین صدا و سیما را می توان به عنوان بخش مهم جهت کاربرد و کارکردهای نو و جدید این پدیده در بین مخاطبان نام برد.
از دیگر کاربردهای پنل اس ام اس در این رسانه ملی می توان در برنامه گوناگون ورزشی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در بخش های مختلف خبری، مسابقه و سرگرمی، نقد فیلم و سریال، برنامه¬های گوناگون مناسبتی و معارفی با اهداف سنجش و برآورد برنامه های مختلف و شرکت دادن مخاطبان در تهیه برنامه های نو از آن ها می خواهد دیدگاهشان را با استفاده از پیامک مطرح کنند. به این ترتیب صدا و سیما برنامه های خود را به شکل پویاتر و به روزتر اجرا کرده و به این وسیله مقدار آگاهی از بازخورد برنامه های گوناگون خود را با استفاده از سرویس پیامک بالا ببرند. رسانه ملی صدا و سیما، اصلی ترین عامل آموزش درست استفاده از سرویس های پیامک نیز می تواند قلمداد شود، که البته هنوز زمینه برای آموزش بیشتر و بهتر وجود دارد.

 

منبع: پنل اس ام اس و دو کاربرد مهم اقتصادی و رسانه ای آن

 

 

پنل اس  ام اس     سامانه پیامک    پنل پیامک    پیامک تبلیغاتی  پنل اس ام اس رایگان    سامانه ارسال پیامک

ارسال اس ام اس رایگان     رایگان اس ام اس     اس ام اس انبوه    پیامک انبوه     سامانه ارسال پیام کوتاه

ارسال پیامک     پنل sms       سامانه ارسال پیامک انبوه        ارسال اس ام اس         مرکز تلفن  




:: برچسب‌ها: پنل اس ام اس و دو کاربرد مهم , پنل اس ام اس و کاربرد رسانه ای , پنل اس ام اس و کاربرد اقتصادی , پنل اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: